Arkistot: YouTube-jaksot

YouTube-videojaksot, jotka liittyvät eri kanaviin ja mahdollisesti soittolistoihin. Näytetään sivuilla upotettuina jaksoina.

Digitiimi rekryää!

Inderesin digitiimi etsii kolmatta osaajaa Vernerin ja Yun rinnalle. Etsimme henkilöä, jolla on intohimoa muuttaa maailmaa ja tuntemusta osakemarkkinoista. Katso tarkemmat speksit videolla ja odotamme sinua täällä https://apply.atalent.fi/inderes-growth-evangelist-8-2017

Inderes Techtalk: Facebookin Osakesijoittaminen ryhmä

Inderes Techtalk:ssa Yu puhuu inderes.fi uusista ominaisuuksista ja Verneri Osakesijoittaminen Facebook-ryhmästä ja podeista. Mukana myös kilpailu: arvaa mitkä ovat seuratuimmat 3 yhtiötä Inderes.fi-palvelussa? Osallistujien kesken arvotaan vuoden Inderes Premium-tunnukset (arvo…

Inderes Tech Talk

Inderesin Yu ja Verneri käyvät läpi uusimpia uutuuksia ja ominaisuuksia inderes.fi-palvelussa ja miten botit muuttavat maailmaa. Inderes otti ensimmäisenä Suomessa botin käyttöön Facebook Messengerissa aiemmin tänä vuonna.

Mistä osakkeen kokonaistuotto muodostuu?

Liity kasvavaan sijoittajayhteisöön Free-käyttäjänä https://www.inderes.fi/user/register?user_register_first=1&utm_source=youtube&utm_campaign=tube1Inderesin toimitusjohtaja/analyytikko Mikael Rautanen käy jälleen fläppitaululla läpi osakemarkkinan toimintaa. Tällä kertaa hän tiivistää ytimekkäästi, mistä osakkeen kokonaistuotto muodostuu.

Mikael kertoo mitä viimeksi osti salkkuunsa

Liity kasvavaan sijoittajayhteisöön Free-käyttäjänä https://www.inderes.fi/user/register?user_register_first=1&utm_source=youtube&utm_campaign=tube1Inderesin Rautanen avaa yleisöpyynnöstä mitä osaketta hän on viimeksi ostanut salkkuunsa 💼. Kyseessä on saksalainen piikiekkovalmistaja Siltronic, ja tämä ei missään nimessä ole sijoitussuositus #tänäändipissä #siltronic

Iltapäivälivessä Orava

Iltapäivälivessä analyytikko Kinnunen kommentoi Eliten kilpailevaa Orava-tarjousta. 🐿💸 Osake liven aikana 5,88 EUR +2,80%, tavoitehinta konservatiivisesti 6,50 EUR sillä tällä hetkellä tilanne on täysin auki vielä. Eliten tarjous on vain…

Onko osakkeiden lukumäärällä väliä?

Inderes Sijoituskoulu: onko osakkeiden lukumäärällä mitään väliä? No ei ole. Pulkkinen kehottaa jälleen keskittymään oleelliseen: yhtiöiden ymmärtämiseen ja edullisten osakkeiden poimimiseen ja turhien riskien välttämiseen.☝🏼🤓 https://www.inderes.fi/osakkeiden-lukumaara-onko-silla-valia